Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Do oddziału wszedłem "niezauważony", nie było nikogo na miejscu gdzie powinna być osoba która zajmuje się "pierwszym kontaktem z klientem". W momencie kiedy jedna z kasjerek skończyła obsługiwać klienta (bezpośrednio po którym byłem ja) bez słowa wyjaśnienia zamknęła stanowisko pracy i wyszła z sali pozostawiając drugą kasjerkę samą na sali operacyjnej. W momencie kiedy zacząłem być obsługiwany na sali ciągle znajdowała się jedna osoba ( ten fakt zmienił się w trakcie obsługi). Osoba, która mnie przyjmowała wykazała się widzą odnośnie do produktów i wyraźną chęcią pomocy przy załatwieniu spraw, która chciałem załatwić. Dodatkowo otrzymałem informacje odnośnie do możliwości z jakich mogę skorzystać przy pomocy produktów jakie posiadam w tym banku oraz odnośnie do produktów, które mi zaproponowano. Kasjerka wykazała się inicjatywą pro-sprzedażową oraz wysoką kulturą osobistą. Na każde zadane przeze mnie pytanie uzyskałem wyczerpującą informację. U żadnej z kasjerek nie zauważyłem identyfikatora z imieniem i nazwiskiem. Na stanowiskach panował ład i porządek. Nigdzie nie było widocznych dokumentów innych klientów. Pieczątki oraz stemple bankowe były w miejscach niedostępnych dla osób postronnych. Ubiór obsługi był mieszczący się w ramach standardów. Podsumowując: schludnie prowadzone miejsce pracy, kompetentni pracownicy, czas obsługi bez zastrzeżeń. Mankamentem były jednak braki odnośnie do podstawowych zasad przywitania klienta oraz brak identyfikatorów.