Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Pierwsze wrażenie to wydłużony w nieskończoność czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Rozmowa zaczęła się od kulturalnego, "dzień dobry xxx xxx mbank w czy mogę pomóc?" Na pierwszy rzut oka rozmowa zapowiadała się na w pełni profesjonalną, jednak już przy pierwszym pytaniu pojawiły się kłopoty. Pytanie nie było z zakresu pytań problematycznych co z zakresu cennikowo-produktowych. Co, gdzie, ile, za ile, jaka prowizja, gdzie jakie zniżki? Następne kłopoty pojawiły się na poziomie pytań odnośnie do procesów i regulacji wewnętrznych. Chcąc dowiedzieć się jakie muszę wykonać czynności by odblokować sobie zastrzeżoną kartę kredytową lub też dowiedzieć się jak mam zamówić nową kartę za każdym razem (włącznie z poprzednimi pytaniami) otrzymywałam jedną powtarzającą się odpowiedź: "Już Panu mówię, tylko sprawdzę" po czym w słuchawce pojawiała się cisza i po jakimś czasie otrzymywałem odpowiedź. Podsumowując: Bardzo długi czas połączenia, braki w wiedzy pracowników infolinii, zła organizacją rozmowy z klientem.