Opinia użytkownika: Małgorzata_728
Dotycząca firmy: Royal Tele Pizza
Treść opinii: Skuszeni promocyjnymi cenami, zamówiliśmy z mężem dwie pizze z "Royal Tele Pizzy", nowej firmy serwującej pizze na telefon. Ulotka gwarantuje dowóz na terenie Piły do 45 minut, a w przypadku spóźnienia - 50% gratis. Jednak już przy składaniu zamówienia usłyszeliśmy, że dowóz zajmie godzinę. W jednej z zamawianych pizz chcieliśmy również zrezygnować z jednego składnika. Pan przyjmujący zamówienie wydawał się nie dosłyszeć tej prośby, dlatego powtórzyliśmy ją jeszcze raz na zakończenie rozmowy. Pizza dojechała po równej godzinie, zimna. Nasza prośba o usunięcie jednego ze składników została zignorowana. Kartony z pizzą nie były w żaden sposób opisane, dlatego dostawca pizzy trzykrotnie schodził do samochodu, aby znaleźć te właściwe. Na tym jednak nie koniec. Ulotka informuje o gratisowym sosie do każdej pizzy. Owszem, sosy dostaliśmy, ale w tak małych pudełeczkach, że przy oszczędnym używaniu wystarczyły na 3 kawałki z ośmiu. Pizze były niedopieczone, ciasto smakowało jak kupne. To, co w reklamie firma szumnie nazywa szynką, okazało się najtańszej jakości wędliną drobiową, bez smaku i koloru. Mężowi po jedzeniu zrobiło się niedobrze, ja nie byłam w stanie zjeść nawet połowy. Rozumiem, że firma jest nowa na rynku i trzeba wziąć na to poprawkę, ale w ten sposób na pewno klientów nie zdobędą. Podsumowując: za tę kwotę wolę iść do najbliższego supermarketu i kupić pizzę mrożoną. Przynajmniej wiadomo, czego się spodziewać.