Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Wjazd na stacje jest dobrze utrzymany, oświetlony i czysty. Same dystrybutory są czyste i prawidłowo oznakowane, natomiast można mięć wątpliwości, co do sprawności samych pistoletów do tankowania, ze względu na niewielkie uszkodzenia (popękane plastikowe obudowy). Po wejściu do pomieszczenia, da się zauważyć, że wszystko jest jak należy tj. prawidłowe oznaczenie cen towarów, wszystko poukładane i czyste. Kiedy tankowałem była godzina 22 wiec nie był pracownika na podjeździe (z obsługi była jedna kasjerka i drugi pracownik który również obsługiwał kasę, ale jednocześnie gdy była taka potrzeba tankował gaz do innych samochodów na zewnątrz). Obsługa zaraz po wejściu zauważyła mnie i przywitała się, wygląd obsługi również nie budził zastrzeżeń. W tym czasie była jedna osoba obsługiwana przez kasjerkę. Kiedy miałem być obsługiwany pracownik poszedł tankować gaz do innego samochodu a kasjerka zaczęła robić hot-doga pierwszemu klientowi. To, co mi osobiście się nie spodobało to fakt, że kasjerka nie powiedziała ani słowa np, że będę musiał chwile poczekać tylko przeszła do drugiej części, aby zrobić tego hot-doga. Uważam, że w czasie kiedy kanapka była w piecu ja mogłem być obsłużony (w tym czasie kasjerka "przyglądała się jak przygotowuje się potrawa). Niestety trwało to jakieś 5 minut i dopiero, kiedy wrócił drugi pracownik z podjazdu zostałem przez niego obsłużony. Sama obsługa trwała szybko i bez problemowo, natomiast nie został mi zaproponowany żaden dodatkowy produkt, a z tego co wiem na stacjach sieciowych jest to bardzo ważny element sprzedaży.