Opinia użytkownika: Zaq
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: AIG Bank – punkt obsługi klienta znajduje się przy, a nawet można powiedzieć, że w sklepie komputerowym Vico. Ulokowanie w tym miejscu jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Szczególnie, gdy dokonujemy większych zakupów w Vico i chcemy wziąć coś na raty, tak jak to było w moim przypadku. Nie trzeba dodatkowo jeździć i szukać jakiegoś banku. Wszystko jest na miejscu. Punkt obsługi nieduży, odgrodzony od reszty sklepu sporym biurkiem. Miejsce pracy zadbane. Na biurku panował porządek. Naprzeciwko osoby obsługującej znajdowały się dwa miejsca siedzące dla klientów. Pani ubrana elegancko, zadbana. Nie miała plakietki z imieniem. Była wesoła i w dobrym humorze. Dużo się uśmiechała i rozmawiała. Szczegółowo wytłumaczyła wszystkie formalności dotyczące rat i ich spłacania. Posiadała dużo potrzebnych informacji i była bardzo zaangażowana w to co robi, dlatego też robiła to dobrze. Obsługa przebiegała sprawnie. Wydrukowanie potrzebnych dokumentów, odpowiedzi na Nasze pytania, a także podpisanie dokumentów zabrały zaledwie 15-20 min. Jest to zadowalający czas. Plusy: - bardzo dobra lokacja punktu obsługi klienta Banku AIG - obsługująca Pani posiadała dużą wiedzę, umiała ją jasno przekazać klientowi i potrafiła dobrze doradzić. - duże zaangażowanie w obsługę klienta – bardzo dobry kontakt z klientem - krótki czas oczekiwania na obsługę i szybka praca Minusy: - brak plakietki – warto wiedzieć, z kim się załatwia swoje sprawy (szczególnie pomocne w razie problemów), których oczywiście nie było. Jednak Pani powinna dysponować plakietką z imieniem. W sumie nie mam więcej zastrzeżeń i życzę wszystkim tak samo szybkich i miłych wizyt w innych bankach.