Opinia użytkownika: Maria_186
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Dwa miesiące temu oddałam do naprawy gwarancyjnej telefon komórkowy w sklepie firmowym Ery w Mińsku Mazowieckim. Ponieważ naprawa została załatwiona niezwykle sprawnie, a nawet dodatkowo, nieodpłatnie została wymieniona szybka wyświetlacza, wróciłam wczoraj z psującą się ładowarką. Po powitaniu konsultantka nawiązała ze mną kontakt wzrokowy, dopytała o cel wizyty i w sposób grzeczny i rzeczowy uświadomiła mnie, że gwarancja nie obejmuje już tego typu problemów. Zaproponowała mi sprzedaż nowej ładowarki w jednorazowej, promocyjnej cenie 9,99. Ucieszyła mnie niesłychanie, tym bardziej, że bez tego "handlowego " gestu zapłaciłabym kilkadziesiąt złotych. Dokonałam szybkiego zakupu, usłyszałam miłe słowa pożegnania i w pełni usatysfakcjonowana opuściłam sklep. Oto miejsce warte polecenia.