Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Dzisiaj wybrałam się do sklepu Lidl na codzienne zakupy. Poniżej opisuje to co udało mi się zaobserwować. Kasjerka nie używa zwrotów grzecznościowych typu "dzień dobry", "dziękuję" "do widzenia". W czasie obsługiwania klientów prowadzi rozmowę z kasjerką pracującą na sąsiedniej kasie. Nerwowo skanuje zakupione przez klienta towary. Unika kontaktu wzrokowego.Nie mówi jaka jest kwota reszty którą wydaje. Odczuwalna jest głęboka niechęć do klienta. Szybko obsługuje klienta. Na półkach przy kasie panuje bałagan ( na papierosach leżą artykuły spożywcze). Personel nie wygląda czysto i schludnie. Pracownicy noszą brudne i pomięte koszulki. Spodnie również nie są czyste a w dodatku niekiedy obstrzępione. Pieczywo nie jest odpowiednio przechowywane; nie wszystkie półki maja odpowiednie osłonki, nad pączkami fruwają małe muszki. Towary na półkach są w odpowiedniej ilości, brak pustych miejsc. Ceny wyższe niż w innych supermarketach.