Opinia użytkownika: Alex
Dotycząca firmy: mFinanse
Treść opinii: Do banku udałam się, ponieważ od dłuższego czasu nie używałam konta w mBanku i niestety zapomniałam hasła dostępu. Kiedy weszłam do środka zauważyłam niewielka kolejkę klientów oczkujących na rozmowę z doradcą. Pomyślałam wtedy, że nie powinno mi to zająć dużo czasu. Jednak już po chwili okazało się, czas oczekiwania jest bardzo długi. Zaraz po wejściu udałam się do "recepcji" banku. Poinformowałam panią z jakim problemem przychodzę. Pani od razu odesłała mnie do mlinii. Powiedziała, że moją sprawę mogę załatwić tylko telefonicznie. Na rozmowę z konsultantem czekałam ok. 5 minut. Podczas rozmowy okazało się, że zmienił mi się numer telefonu i nie można dokonać połączenia zwrotnego na mój nowy numer. Zostałam poinformowana, że najpierw muszę wypełnić formularz na miejscu i uzupełnić dane. Podeszłam więc po raz drugi do pracownicy banku i powiedziałam jej o tym. Pani dała mi do wypełnienia formularz i poinformowała mnie, że nowe hasło będę mogła otrzymać najwcześniej za godzinę, ponieważ nie ma jeszcze wszystkich pracowników i nie ma kto wprowadzić moich nowych danych. Wróciłam więc do domu i po ok.2 godzinach otrzymałam smsem informacje, że mogę już uzyskać dostęp do mojego konta.