Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: DORA
Treść opinii: Wstąpiłam do sklepu z odzieżą damską w celu obejrzenia spodni. Nie byłam zdecydowana na konkretny rodzaj, ale miałam sprecyzowane ogólne wymagania. Ekspedientka była bardzo miła od samego początku mojej wizyty w sklepie. Zapytała czy może w czymś pomóc, pokazała mi kilka modeli i kolorów spodni. Nie byłam przekonana do ich zakupu, więc ekspedientka obiecała poszukać jeszcze czegoś innego. Te, które chciałam przymierzyć były z kolei tylko w dużych rozmiarach. Ekspedientka przyniosła kolejne spodnie, które mi się spodobały, jednak rozmiar z metki był mniejszy niż zwykle kupuję i na pierwszy rzut oka wydawały mi się za małe. Ekspedientka zachęcała mnie do ich przymierzenia. Długo się wzbraniałam, gdyż byłam przekonana, że na pewno nie będą pasować. W końcu jednak uległam i skierowałam się do przymierzalni. Po chwili ekspedientka zapyta jak się prezentują spodnie. Wyszłam z przymierzalni do lustra na sali sprzedaży i usłyszałam, że wyglądam bardzo ładnie, spodnie leżą doskonale, poza tym są bardzo dobrego gatunku, a w dodatku przecenione, gdyż to końcówka kolekcji. Ekspedientka bardzo mnie zachęcała do zakupu, nawet zażartowała, że odetnie mi metki i powinnam od razu w nich wyjść ze sklepu. Faktycznie, pomimo początkowych obaw, okazało się, że spodnie idealnie pasują i zdecydowałam się na ich zakup. Zostałam obsłużona bardzo profesjonalnie i miło. Przy kasie zamieniłyśmy jeszcze kilka słów na neutralne tematy. Tak powininna wyglądać prawidłowa obsługa klienta. Czułam się ważną klientką, a przy okazji udało mi się w sposób miły dokonać udanego zakupu.