Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Razem z żoną mamy telefony w plusie. Nasz syn zrezygnował z przedłużenia umowy u innego operatora, w związku z tym pojawiłem się z rodziną w m.punkcie. Proste wyliczenie w tej samej sieci powinno być taniej. Po wyłuszczeniu pani z obsługi, czego potrzebuję poprosiła mojego syna do gabloty by wybrał sobie egzemplarz, który mu odpowiada, wybrał dwa i wtedy pani zademonstrowała nam obydwa telefony w oryginale, przy każdym informując o zaletach i wadach – wykazując przy tym dużą wiedzę na temat różnic. Potem syn zdecydował się na jeden model i pani poprosiła o informacje, aby mogła uszczegółowić wybór taryfy. W sumie pół godziny czasu, ale nie dość, że wybrał inny telefon niż miał w planie (rzeczowa argumentacja pani sprzedającej). Telefon, który syn miał w planach kupić też był w ofercie, egzemplarz tego telefonu oglądaliśmy fizycznie w sklepie. Często się zdarza, że sprzedawcy odradzają produkt, którego nie mają „fizycznie” w ofercie.