Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Makro Cash and Carry
Treść opinii: Stoisko RTV zamiar zakupu dyktafonu , pomimo wydzielonego boxu dla obsługi i mimo napisu oznajmiającego, że mogą mi pomóc – nikogo tam nie było , po piętnastominutowym oczekiwaniu musiałem wrócić do wejścia i obsługa telefonicznie wezwała obsługę stoiska RTV. Co do wiedzy na temat sprzętu to człowiek z obsługi przeczytał mi to, co było napisane na etykiecie produktu , na bardziej wnikliwe pytania nie potrafił odpowiedzieć . Zakup na posezonowej wyprzedaży kurtki narciarskiej – kurtka cena pierwotna 399,99 po przecenie 99,84 (stiker na klejony na metce). Przy kasie zaskoczenie kurtka po zeskanowaniu kodu kosztuje cenę pierwotną , proszę kasjerkę o informację, jaka jest w końcu cena , i pani B. po krótkiej rozmowie przez telefon prosi o chwilę cierpliwości , przez ten czas zabawiając nas rozmową . Po chwili sytuacja wyjaśniona i kurtka zostaje zakupiona w cenie, jaka widniała na metce, jeszcze tylko kolejne przeprosiny od kasjerki, ( która notabene nie była niczemu winna) opuściliśmy halę. Przyznaję +1 tylko dzęki zachowaniu kasjerki.