Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Z uwagi na wyjazd do Warszawy, kilka dni wcześniej zakupiłem bilet do Warszawy. Po sprawdzeniu biletu po dwóch dniach zauważyłem, że bilet powrotny ma nadrukowany zupełnie inną datę niż ta o którą prosiłem. Na początku się zdenerwowałem ponieważ pomyślałem sobie, że po pierwsze będę musiał ponieść koszty dojazdu na stację a po drugie kosztu wymiany biletu. Z uwagi na to, że bilet ma swoją wysoka cenę postanowiłem nie zwlekać i udałem się na stację. Przy okienku nie było kolejki więc od razu podszedłem. Zostałem przywitany przez pracownika oraz zapytałem czy jest możliwość zmiany daty na bilecie. Pracownik poinformował mnie, że jest taka możliwość. Po 2 minutach otrzymałem bilet już z prawidłową datą i bez dodatkowych kosztów. Obsługa przebiegła sprawnie, Pani była życzliwa i pomocna.