Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: monnari
Treść opinii: Po wejściu do sklepu rozejrzałam się po wnętrzu zwracając szczególną uwagę na czystość i porządek. Nic nie budziło moich zastrzeżeń– wszędzie panował porządek, podłoga była czysta, a na półkach i na wieszakach towar był ładnie wyeksponowany. Zauważyłam dwie pracownice. Po około 3 minutach podeszła do mnie pracownica. Przywitała się i zapytała czy może mi w czymś doradzić. Powiedziałam, że szukam czegoś do pracy. Zapytała czy chodzi mi o kostium. Odpowiedziałam, że może być kostium, ale niekoniecznie. Powiedziała, że ma kilka ciekawych propozycji i rozpoczęła prezentację. Zapytała jeszcze czy preferuję jakieś kolory i pokazała mi kilka par spodni, a do nich marynarki. Zaproponowała również spódnice i bluzki koszulowe w kolorach pasujących do kostiumów, przedstawiając ich zalety i jednocześnie zachęcając do przymierzenia. Jak już wybrałam kilka modeli, zaniosła wszystko do przymierzalni, informując mnie, że gdybym jej potrzebowała, to będzie w pobliżu. Po 3-4 minutach pracownica zapytała czy rozmiary są odpowiednie. Poprosiłam o większy rozmiar spodni i marynarki. Po wyjściu z przymierzalni oddałam wszystkie ubrania. Pomimo, że nic nie kupiłam, pracownica zaprosiła mnie ponownie i miło pożegnała. Przez cały czas rozmowy ze mną była bardzo uprzejma, miła, cierpliwa i utrzymywała kontakt wzrokowy. Dobrze znała cały asortyment sklepu i umiała trafnie zaproponować asortyment zgodnie z moimi oczekiwaniami. Podobała mi się wizyta w sklepie Monnari. Miła i kompetentna obsługa, czystość i porządek, ciekawa ekspozycja asortymentu tworzą przyjazną atmosferę.