Opinia użytkownika: Alex
Dotycząca firmy: ECCO
Treść opinii: Na stronie internetowej firmy Ecco znalazłam torebkę, która bardzo mi się spodobała, i którą chciałam kupić. Dlatego wybrałam się do tego sklepu. W sklepie nie było dużo ludzi, panował porządek, a asortyment był bardzo dobrze wyeksponowany. Jednak nie mogłam nigdzie znaleźć torebki, która tak mi się spodobała. Moją konsternację zauważyła jedna z pracownic sklepu i zaoferowała swoją pomoc. Wyjaśniłam jej o co chodzi. Pani bardzo chętnie zareagowała na moją prośbę i od razu sprawdziła w systemie czy mają dany model torebki. Okazało się, że niestety nie. Pracownica pokazała mi katalog z produktami ECCO i spisała sygnaturę mojej torebki. Zasugerowała mi, bym spróbowała zadzwonić do innych sklepów Ecco i zapytać w nich o torebkę. Podała mi adresy tych sklepów wraz z numerami telefonów i sygnaturą torebki. Widać było, że bardzo zależy jej na tym aby mi pomóc. Podziękowałam jej za pomoc i wyszłam ze sklepu lekko zawiedziona, że nie udało mi się kupić torebki.