Opinia użytkownika: MARIA_84
Dotycząca firmy: Revolution
Treść opinii: Jedna z Pań ekspedientek jest niesympatyczna, nie potrafiąca podjać rozmowy z klientem, nie potrafiąca słuchać klienta...sytuacja miała miejsce podczas składania reklamacji obuwia.Klient przychodzący do sklepu,kupujący obuwie nie po raz pierwszy w tym sklepie powinien byc w jakiś sposób szanowany i powinien odnieść wrażenie że ekspedientka jest dla klienta a nie klient dla ekspedientki.Ekspedientka jest tylko miła i przesympatyczna jeżeli dokona sie zakupu towaru, jeżeli zdarza się po raz pierwszy sytuacja z reklamacja od razu jest podniesiony ton głosu,a także wrażenie że klient sam sobie zawinił gdyż powinien w ogóle nie uzytkować obuwia tylko na nie "patrzeć", sam sobie odkleił podeszwy czy tez powbijał gwożdzie wystające np na śródstopiu uniemożliwjające zwykłe uzytkowanie.Z ta samą Pania miałam "przyjemność"rozmowy az 3 krotnie podczas reklamacji 1 pary obuwia. Dlaczego 2 pozostałe Panie są urokliwe i przesympatyczne rozmawiając na temat tej sytuacji?