Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Do sklepu Lidl wybrałem się w poszukiwaniu zareklamowanego wcześniej w gazetce pasa nerkowego. Przed sklepem można zauważyć pełen kosz wysypujących się śmieci. W środku w miarę czysto. Zainteresowało mnie brak koszyków jak na tak mały sklep. Dostępne są tylko wózki. Produkty posegregowane. Gdy spytałem się o interesujący mnie produkt, Pan pokazał miejsce gdzie mogę go znaleźć. Mimo tego, że za bardzo go nie zrozumiałem to udało mi się trafić. Gdyby sklep był większy myślę, że mógłby być problem. Niestety od czasu reklamy produktu, a minęło raptem trzy dni, zostały tylko dwie sztuki w jednakowym rozmiarze. Przeglądając resztę produktów ceny wydawały mi się atrakcyjne. Obsługa przy kasie pozostawiała wiele do życzenia. Pan co trzeci produkt pytał się koleżanki o kod. Reszta bez zastrzeżeń.