Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Usługa miała dotyczyć kredytu studenckiego. Obsługa banku była bardzo nie kompetentna, przy każdym moim pytaniu i przy każdym potrzebnym dokumencie pracownica banku musiała wychodzć na zaplecze w celu konsultacji. Bank odwiedzałem często ponieważ za każdą moją wizytą dowiadywałem się o kolejnych dokumentach potrzebnych do mojego kredytu, które wcześniej nie były wymagane. Zostałem wprowadzony w błąd gdyż pracownica banku (za każdym razem był to ktoś inny) stwierdziła że moi poręczyciele jak najbardziej spełniają wymagania. Po pewnm czasie okazało się że przepisy banku regulujące sprawy związane z kredytem mówią że jeśli poręczycielami klienta nie są rodzice to musi on mieć dwóch innych poręczycieli którzy oprócz posiadania własnej zdolności kredytowej muszą ją zapewnić rodzicom klienta (przynajmniej tak twierdziła pracownica banku). W banku nie było stanowiska obsługującego kredyty. Za każdym razem prosiłem pracownika kasy który dzwonił po osobe zajmującą się kredytem. Przyjmowany byłem przy stoliku na środku sali (nie było to w żaden sposób przygotowane stanowisko a jedynie poczekalnia dla klientów banku). W ostateczności zmuszony byłem zrezygnować z oferty gdyż moi poręczyciele nie spełniali wymagań. Przeniosłem się do innego banku, gdzie nie wymagano ode mnie nawet połowy tych dokumentów co w PKO SA, obsługa było kompetentna i sprawy z kredytem załatwiłem w ciągu tygodnie ( w PKO SA zajeło mi to około 3 miesięcy i nic z tego nie wyszlo)