Opinia użytkownika: Dalia_1
Dotycząca firmy: Alma Market
Treść opinii: Sobotnie , poranne zakupy w Almie są zawsze związane z dość dużym oblężeniem stoisk z wędlinami i serami. W tę sobotę było podobnie. Musiałam parę minut odczekać na swoją kolej, ale obserwując pracę pań na stoisku z wędlinami, nie mogłam nic im zarzucić , jeśli chodzi o obsługę. Obie pracownice wykonywały swoją pracę sprawnie, a klientów traktowały uprzejmie. Podobnie było na stoisku z serami, na którym pracownica cierpliwie informowała poprzedzającą mnie klientkę jakie rodzaje sera są w promocji i jakie rodzaje serów salami są do wyboru na stoisku. Można było zauważyć dużą wiedzę pracownicy o asortymencie, który sprzedawała. Pani była też bardzo kontaktowa i grzeczna. Mimo, że w sklepie było dość dużo ludzi, otwarta była odpowiednia ilość kas, a w kasie do której podeszłam byłam drugą klientką. Cała obsługa przebiegła sprawnie, kasjerka przywitała mnie, mówiąc: "dzień dobry", następnie zapytała o to, czy posiadam kartę Klubu Konesera. Mimo,że moje zakupy pod względem wartości nie były imponujące, a płacąc za nie wręczyłam kasjerce banknot 50 złotowy, kasjerka przyjęła go bez słowa, nie domagając się drobnych pieniędzy. To również świadczy o profesjonalnym podejściu do klienta, ponieważ wciąż w zbyt wielu jeszcze sklepach klient płacący za niewielkie zakupy dużymi nominałami, jest traktowany jak intruz. (A przecież nie zawsze ma się drobne pieniądze ! ) Po skasowaniu towaru, kasjerka poinformowała mnie o należnej reszcie, wydała pieniądze i paragon. Następnie pożegnała, mówiąc: " do widzenia". Wyszłam ze sklepu zadowolona z dokonanych zakupów oraz poziomu obsługi.