Opinia użytkownika: Dalia_1
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: W miniony piątek byłam z bratem w Banku, chcąc złożyć wniosek o przyznanie kredytu brokerskiego. Gdy stanęliśmy przed Punktem Obsługi Klienta, zostaliśmy poproszeni przez pracownika o podejście do jego stanowiska. Po przedstawieniu sprawy, którą chcieliśmy załatwić, pracownik poinformował nas, że obsłuży nas jego koleżanka, która ma większe doświadczenie w tym temacie. Zostaliśmy poproszeni o przejście do stanowiska obok. Pracownica, która się nami zajęła, cały czas na bieżąco informowała nas jakie czynności wykonuje i jakie informacje musi jeszcze uzyskać od osób lepiej od niej zorientowanych w tym temacie, gdyż jest to niezbyt często załatwiana przez klientów sprawa , a przepisy wciąż się zmieniają. Spędziliśmy dosyć dużo czasu w tej placówce, czekając aż nasz wniosek zostanie przyjęty, w międzyczasie pracownica cały czas przepraszała nas za zwłokę, tłumacząc, że nie chce nas w razie jakiegoś niedopatrzenia po raz drugi " fatygować" do Banku w celu uzupełnienia dokumentacji. W jej zachowaniu można było wyczuć autentyczną troskę o jak najlepsze obsłużenia klienta i załatwienia sprawy w sposób, tak aby obie strony były z tego faktu zadowolone i odniosły korzyści. Opuściliśmy Bank w przekonaniu,że pracownica obsłużyła nas w sposób jak najbardziej właściwy.