Opinia użytkownika: Maria_186
Dotycząca firmy: VENEZIA
Treść opinii: Przy okazji wizyty w CH Factory w Ursusie, wstąpiłam do sieciowego sklepu z obuwiem Venezia. Sklep zachęcał do wejścia bajecznie kolorowymi kolekcjami wiosennego obuwia, a zestawienia monochromatyczne na każdym stole ekspozycyjnym potęgowały wrażenie. Do momentu przekroczenia progu sklepu. Tam napotkałam wzrok trzech ekspedientek stojących razem przy kasie, które na krótki ułamek sekundy przerwały rozmowę i nic. Ani słowa na dzień dobry, nic. Zatem ja przywitałam się, usłyszałam odpowiedź, po czym panie natychmiast powróciły do przerwanej rozmowy, już znacznie cichszej,stłumionej, żeby nie przeszkadzać. Lecz mój entuzjazm już zmalał, rozejrzałam się wokół. Prawdę powiedziawszy sklep był czysty, towar ometkowany, uzupełniony i uporządkowany. No może z jednym wyjątkiem: na wystawach przy kilku artykułach brakowało cen. Więcej zgrzytów nie zauważyłam. Gdybyż można było przypomnieć zespołowi tego sklepu o podstawowych formach grzecznościowych - byłoby bardziej profesjonalnie i miło klienteli.