Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Posiadam telefon w mix Plusie. Kończyła mi się umowa i poszłam do tego salonu dowiedzieć się, czy mogę już otrzymać nowy telefon i przedłużyć umowę. Pan powiedział mi, że jeszcze nie mogę, ale nie podał powodów, nie był w stanie udzielić mi informacji. Zdziwiona wyszłam i ponownie przyszłam do salonu za dwa dni. Wtedy ten sam Pan, powiedział mi, że muszę jeszcze poczekać 24h aż upłyną 72h od ostatniego zasilenia konta. Nie rozumiem czemu za pierwszym razem gdy byłam w salonie nie udzielił mi takiej informacji. Dopiero za 3 razem udało przedłużyć się umowę i dokonać zakupu nowego telefonu. Pan który mnie obsługiwał był wobec mnie bardzo nieuprzejmy, z niechęcią udzielał mi informacji. Ogólnie podsumowując jakość obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia.