Opinia użytkownika: Małgorzata_728
Dotycząca firmy: Sphinx
Treść opinii: 30 marca 2010 r. udaliśmy się z mężem do restauracji Sphinx przy ul. 14 lutego w Pile. Przy wejściu zostaliśmy powitani przez obsługę. W lokalu było czysto, zostały również wydzielone strefy dla palących i niepalących. Pozostawione przez klientów naczynia personel szybko uprzątał. Wybraliśmy stolik i niemal natychmiast podszedł do nas kelner, przynosząc podkładki pod talerze i menu. Oddalił się, dając nam czas na wybór dania. Po chwili wrócił i uprzejmie zapytał, czy może już przyjąć zamówienie. Podaliśmy nazwy żądanych pozycji, które kelner zapisał w notesie. W restauracji nie było wielu klientów (oprócz naszego zajęte były jeszcze 3 inne stoliki), dlatego też nie czekaliśmy zbyt długo. W międzyczasie rozejrzeliśmy się po sali. W lokalu było czysto, zostały również wydzielone strefy dla palących i niepalących. Pozostawione przez klientów naczynia personel szybko uprzątał. Kelner przyniósł najpierw zamówioną herbatę i sztućce, a po kilku minutach dostarczył dania obiadowe. Zarówno naczynia jak i sztućce były czyste, herbata oraz jedzenie gorące i bardzo smaczne. Wielkość potraw wydała nam się również adekwatna do ceny i w zupełności wystarczająca. Kiedy skończyliśmy posiłek, po krótkim czasie zjawił się obsługujący nas kelner, proponując deser. Podziękowaliśmy jednak i poprosiliśmy o rachunek. Kelner zapytał jeszcze o formę płatności, po czym udał się po rachunek i terminal. Przez cały czas pan był miły i kulturalny. Starał się zawsze być w pobliżu, ale nie był nachalny. Uregulowaliśmy płatność, po czym udałam się jeszcze do toalety. Panował w niej porządek i przyjemny zapach, zbiornik na mydło był pełny, suszarka do rąk sprawna.i Wychodząc, zostaliśmy mile pożegnani przez obsługę lokalu. Byliśmy usatysfakcjonowani zarówno jakością potraw, jak i obsługi. Żałujemy jedynie, że terminal nie posiadał opcji "zostaw napiwek". Widzieliśmy już takie rozwiązania w innych restauracjach i uważamy je za bardzo praktyczne.