Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Bank BPH

Treść opinii: Panie w tym banku są miłe i uprzejme ale Pan, który siedzi tam dalej taki sobie. Byłam raz żeby przelać pieniądze z konta na inne i przy okazji chciałam ustawić internetowe połączenie. Pan zachował się nieprofesjonalnie po pierwsze zerkając na mój rodzaj konta spytał się czy nie chcę osobistego bo mam "tylko oszczędnościowe" ja mu na to, że nie, dziękuję. Zeby ustawićpołączenie internetowe musiałam zalogowac się na swoje konto i pech dał że wpisywałam złe hasło i konto po 3 nieudanych próbach zablokowało się;. Już ten Pan z lenistwa nie chciał mi odblokować,musiałam przyjśc kolejny raz żeby odblokować konto. Przepraszam bardzo, skoro jest to profesjonalna obsługa to dlaczego ten Pan zachowuje się jakby łaskę komuś robił że kogokolwiek obsługuje? Kiedyś poprosiłam o informacje na temat konta dla młodzieży, nie miał czy tak cięzko było mu wydrukować i internetu?