Opinia użytkownika: Anna_897
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Jakiś czas temu przyszła do mnie informascja o podwyżce abonamentu przez Multimedia, więc postanowiłam zrezygnować z ich usług. Poszłam do Biura Obsługi Klienta W Świdnicy przy ul. Siostrzanej gdzie jak zwykle wyczekałam się w kilometrowej kolejce. Gdy w koncu była moja kolej i poinformowałam o mojej rezygnacji pani, ktora mnie obsługiwała wreczyła mi standardowy druk rezygnacji informując mnie, ze zapłacę karę za zerwanie umowy. Na piśmie które dostałam wczesniej było wyraźnie napisane, że jeśli nie odpowiada mi podwyżka mogę zrezygnować z umowy z miesięcznym wypowiedzeniem. Pani w BOK nie pofatygowała się nawet żeby zaproponować mi alternatywną ofertę, dodatkowo musiałam napisać specjalne oświadczenie ,że rezygnuję z umowy konsultując się wcześniej z Rzecznikiem ds. Konsumentów.Po jakimś czasie miałam trzy telefony z korzystniejszą ofertą, ale niestety przeszłam do konkurencji. W taki sposób można stracić wielu klientów.