Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: CO MIESIĄC CHODZĘ DO TEGO BANKU ABY WPŁACAĆ PIENIĄZKI NA RATĘ..I Z MIESIĄCA NA MIESIĄC JEST TRAGICZNIE! ZAWSZE JEST SPORO KLIENTÓW ,ALE OBSŁUGUJĄ TYLKO 2 STANOWISKA..WCZORAJ SYTUACJA SIĘGNĘŁA ZENITU: BYŁO SPORO STARSZYCH OSÓB I JAK ZWYKLE TYLKO 2 STANOWISKA OBSŁUGUJĄCE!!! JEDNA Z OSÓB PRZEWRÓCIŁA SIĘ Z OMDLENIA! JA CZEKAŁAM 35 MINUT ABY W 3 MINUTY WPŁACIĆ KASĘ,PODESZŁAM DO PANI MAŁGORZATY KONKOL,KTÓRA OBSŁUGIWAŁA KLIENTÓW Z WIELKĄ ŁASKĄ.. 2 PRACOWNICE,KTÓRE PRZYSZŁY NA 11-TĄ DO PRACY,PÓŁ GODZINY SIĘ DO NIEJ PRZYGOTOWYWAŁY, PO CZYM ZACZĘŁY OBSŁUGIWAĆ TYLKO DO OBSŁUGI KONT OSOBISTYCH.. OBSŁUGA W TYM BANKU JEST FATALNA ,NIEMIŁA,NIE UŻYWA TAKICH SŁÓW JAK " DZIEŃ DOBRY: I " DO WIDZENIA" ,MIMO IŻ JA SIĘ PRZYWITAŁAM I POŻEGNAŁAM..SZCZERZE NIE POLECAM... BANK ZNAJDUJE SIĘ W GDYNI UL.KARTUSKA 3 A-B...