Opinia użytkownika: ŚwiatwgElmo
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Strefa wejścia do sklepu JYSK była czysta, drzwi oraz okna również. Jednak przed sklepem wystawione są komplety ogrodowe (stoły + krzesła) które bardzo utrudniają wjazd z wózkiem dziecięcym gdyż stoją już u szczytu podjazdu. W sklepie podłoga była czysta. Towar w sklepie był ładnie wyeksponowany. Ceny zgodne z artykułami. Duży wybór asortymentu, ceny konkurencyjne artykułów objętych promocją. Przy regałach z ręcznikami oraz z pościelami dziecięcymi stały kartony - w niewiadomym mi celu, żadnego pracownika też przy nich nie zastałam. Po wyborze koca udałam się do kasy. Pracownica przy stanowisku kasowym ubrana była w firmowy fartuszek, z przypiętym w widocznym miejscu identyfikatorem. Przy kasie była tylko jedna klientka która chciała zwrócić wcześniej zakupiony towar, jednak nie miała paragonu fiskalnego, miała natomiast potwierdzenie zapłaty kartą za przedmiotowy towar, jednak pracownica sklepu (z identyfikatora wynikało, iż jest to zastępca kierownika sklepu) za nic w świecie nie potrafiła wytłumaczyć klientce dlaczego nie może przyjąć towaru z powrotem bez paragonu. Co prawda pracownica była spokojna i opanowała jednak uśmiechu nie było można uświadczyć na jej twarzy nawet gdy nadeszła już moja kolej. Stanowisko kasowe było czyste, bez jakichkolwiek paragonów, śmieci czy innych niepotrzebnych elementów jak np. kubki pracowników.