Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: W ubiegłym roku w wymienionej instytucji miała miejsce promocja polegająca na wykonaniu określonej liczby transakcji kartą kredytową co w konsekwencji miało skutkować anulowaniem opłaty za używanie karty. Mój partner posiada kartę główną natomiast ja dodatkową. Z uwagi na fakt, iż często korzystamy z kart kredytowych, dokonywanie traksakcji nie stanowiło dla nas przeszkody, a oszczędność w postaci ponad 100zł za jedną kartę to plus w domowym budżecie. Efekt tych działań był taki, że cofnięto opłatę tylko za jedną kartę. Warto zaznaczyć, że opłaty za używanie karty głównej i dodatkowej naliczone były w dwóch różnych dniach. Skierowałam zapytanie w formie maila jaki jest powód anulowania tylko jednej opłaty, mimo że transakcje dokonywane były obiema kartami, a ich ilość odpowiadała warunkom promocji. W odpowiedzi uzyskałam suchą informację, że opłata została anulowana. Nikt nie zadał sobie trudu, aby przeanalizować sprawę, mimo że w swoim zapytaniu pytałam o konkretną opłatę-nieanulowaną, do konkretnej karty, naliczoną konkretnego dnia. Przygotowałam zatem reklamację, którą skierowałam do mBanku w formie listownej, gdzie bardzo szczegółowo opisałam całe zdarzenie. Dopiero wówczas ktoś przeczytał (ze zrozumieniem) i właściwie zinterpretował treść, co skutkowało oczywiście anulowaniem drugiej z opłat. Nie bez powodu zaznaczyłam powyżej w jakiej formie zwracałam się do banku. Nie pierwszy raz zresztą. Zauważyłam bowiem, że na e-maile pracownicy odpowiadają dość szybko, ale schemat odpowiedzi to "monosylaby", szablony, tak jakby osoba zajmująca się danym zapytaniem nie czytała albo nie potrafiła przeczytać go ze zrozumieniem. Kiedy natomiast kieruje się list, otrzymuje się w odpowiedzi pełniejszą wypowiedź, odnoszącą się ściśle do zapytań, ale niestety czas oczekiwania jest delikatnie rzecz ujmując niezadowalający. Blisko 30 dni zajmuje odpowiedź na prostą bądź co bądź kwestię. Nie było to jedyne zapytanie do mBanku, ale scenariusz jest zawsze taki sam. Maile traktuje się szablonowo i odpowiedź nie współgra z zapytaniem. Obecnie jeszcze jestem klientem tego banku, ale rozważam zakończenie współpracy.