Opinia użytkownika: ALINA_38
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Jak każda rodzina często robimy większe zakupy w Tesco.Do tej pory zawsze byłam zadowolona z obsługi , jednakże pewnego dnia zostałam nie mile rozczarowana personelem sklepu Tesco w Bytomiu.Pracownik na dziale z wędlinami kompletnie nie miał pojęcia co sprzedaje, na moje proste pytania potakiwał głową , nie wiedząc co odpowiedzieć. Po podejściu do kasy okazało się że część produktów które chcieliśmy kupić nie miały kodów kreskowych, jako że sama pracuję w markecie; co prawda inna branża ; rozumiem że trzeba poczekać aż kasjerka skontaktuje się w sprawie ceny, jednak długoś oczekiwania sprawiła że moja cierpliwośc sięgneła zenitu. Widząc moje zniecierpliwienie pani bezczelnie zapytała mnie czy rzeczywiście chce kupić daną rzecz, czy może przyjde innym razem.