Opinia użytkownika: Ada_3
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: DO oddziału banku PEKAO SA udałam się w celu założenia sobie konta internetowego PEKAO24,,,,, Wchodządz do lokalu można było odrazu zauważyc, że jest czysto i miło, W mniejszym pomieszczeniu był bankomat oraz rózne ulotki informacyjne, wchodządz do środka banku, oczy siedzącego Pana za biurkiem jak i Pana , który siedział na kasie zwórciły się na mnie, Pan za biurkiem bardzo miło mnie powitał i zapytał w czym może mi pomóc, powiedziałam o co mi chodzi , a on mi odpowiedział, że musze chwilkę poczekac bo koleżanka właśnie obsługuje patentów. Więc usiadłam sobie na stołku i zaczęłam obserwować, Miejsce wyglądało bardzo przyjaźnie, na stoliku było poukładane ulotki informacyjne, oferujące rózne rodzaje kredytów oraz innych usług. Szyby czyste, podłoga czysta, na biurkach pracowników nie było zbnędnych rzeczy a te , które stały były poukładane i widac było porządek, Jedno mnie zastanowiło,, że w banku a nie ma kasy??!!! Okazało sie ,że kasa jest owszem, ale nie oznaczona, i można to stanowisko traktować jako stanowisko informacyjne,,,,Ludzie wchodzili i wychodzili, ci co do kasy załatwiali szybko, natomiast ci co do punktu obsługi klienta jak ja, po 10 minutach czekania wychodzili,,,, W pomieszczeniu były trzy stoliki przy , którcyh powinni byc obsługiwani klienci,, tylko jedno było czynne, Przy tym jednmy siedzieli już klienci i podpisywali umowę,,, trwało to bardzo długo,,, po pół godzinie sama się zaczęłam zastanawiac czy nie wyjść,ale jednak chciałam sprawdzić ile będę musiała czekać,,, po 10 min przyszła jeszcze jedna Pani i równiez usiadła i czekała, po pól gdzinie Państwo , które podpisywali umowe nadal siedzili przy biurku, a nami nikt się nie interesował, minęła godzina odkąd weszłam do banku , po kolejnych 15 minutach w końcu zwolinło sie miejsce,, przyszła kolej na mnie,,,, Pani przy biurku, która mnie obsługiwała, była bardzo miła , precyzyjnie i dokładnie poinformowała mnie na czym polega konto , jakie mam możliwości , jakie musze wypełnic dokunety itp,, Zdecydowałam sie na usługę i już się cieszyłam ,że wszystko szybko pójdzie a tu sie okazało ,że bank ma jakieś problemy , bo przypisali mi dwa nr, klienta,,,,, Pani gdzies dzwoniła, mówiła o co chodzi dowiadywała się co robić i ldaczego tak jest,,, w końcu i tak się okazało ,że dzis mi tego nie załatwi bo musi najpierw dojśc do ładu czemu mam te dwa nr, itp,,,była godzina 12, 10 , więc moja wizyta w oddziale Banku PEKAO SA trwała dokładnie godzinę i 40 min i jeszcze nic nie załatwiłam,,, Organizacja w banku daje dużo do myślenia, i poprawy, powinny byc cały czas dwa stanowiska czynne, oferta BAnku jak dla mnie jest dobra, i korzytsam z niego juz kilka lat, ,,, Można powiedzieć, że jednak żeby coś złałatwić trzeba to sobie odstać!!