Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Wracając do domu, musiałem zatankować swoje auto. Pierwszą i najbliższą dla mnie stacją była właśnie ta stacja. Podczas podjeżdżania pod dystrybutor musiałem czekać w kolejce, ponieważ wszystkie inne były juz zajęte. Po ok. 2 minutach podjechałem pod dystrybutor. Zaraz po wyjściu z samochodu podszedł do mnie pracownik stacji i zaproponował, że zatankuje samochód za mnie. Oddałem mu kluczyki od auta i podałem kwotę, za którą powinien zatankować. Tymczasem ja skierowałem się do budynku stacji paliw w celu zapłaty. Budynek sam w sobie jest małym budynkiem, ale doskonale zoranizowanym. Półki z produktami były doskonale zaopatrzone, wybór towaru duży. W czasie gdy stałem przy kasie w celu zapłaty obserwowałem krzątających się pracowników, którzy chcieli w jak najszybszy sposób obsłużyć klientów i za to wielki plus. Ubrani byli wg standardów, w firmowe bluzy lub kurtki oraz posiadali identyfikatory. Gdy nadeszła moja kolej, kasjerka przywitała mnie z uśmiechem i podała kwotę, którą miałem zapłacić. Po zapłaceniu odszedłem od kasy i skierowałem się do auta. Po drodze pracownik stacji oddał mi kluczyki od samochodu. Potem niezwłocznie odjechałem z terenu stacji.