Opinia użytkownika: Marcin_450
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Kończyła mi się umowa abonamentowa w Plusie. Dzień przed zakończeniem umowy, a także kilka razy wcześniej dzwoniła do mnie pani z biura obsługi klienta, aby porozmawiać o przedłużeniu umowy. Telefonistka zaprezentowała mi możliwe oferty, jakie mógłbym wybrać a także, jakie korzyści nabędę przedłużając umowę w sieci. Wszystkie informacje zostały mi przekazane spokojnie i zrozumiale. Zdecydowałem się jednak zrezygnować z abonamentu i przejść na ofertę Simplus. Poinformowałem o tym panią a ta zaproponowała mi inną korzystną formę abonamentu. Pozostałem jednak przy ofercie na kartę. Pani telefonistka wytłumaczyła mi jak przejść na kartę i wszystkie procedury z tym związane. Rozmowa przebiegała w bardzo miłej atmosferze. Tak, więc biuro obsługi klienta w sieci Plus ma u mnie dużego plusa.