Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Podpisałam umowę na kolejny abonament w sieci plus gsm. Oferta została mi przedstawiona telefonicznie przez konsultanta, który do mnie zadzwonił. Po około 3 dniach od mojej pozytywnej decyzji umowa został przesłana mi do domu kurierem wraz z telefonem. Zagłębiając się w treść przesłanej umowy stwierdziłam, że zostały dodane do niej dodatkowe pakiety minut na które nie wyraziłam zgody. Zgodnie z ustawą jeżeli umowa została podpisana poza lokalem przedsiębiorcy w ciągu 10 dni można od niej odstąpić nawet bez podania przyczyny. Postanowiłam skorzystać z tego prawa. Do przesyłki dołączony by wzór oświadczenia odstąpienia od umowy więc go wypełniłam i podpisałam.21 marca 2010 skontaktowałam się z infolinią plusa, konsultantka poinformowała mnie, że całość przesyłki należy odesłać wraz z fakturą zakupu. kartą sim i aparatem tel co było oczywiste. Gdy zapytałam się o adres zwrotny konsultantka nie umiała mi odpowiedzieć, dopiero gdy powiedziałam że na oświadczeniu podany jest adres na Komorniki potwierdziła, że jest to ten adres. Uzyskałam również informację, że w momencie gdy zostanie umowa anulowana zostanę o tym poinformowana smsem. Następnego dnia odesłałam przesyłke wraz z kompletem dokumentów na wskazany adres firmą kurierską którą została przysłana paczka. Po tygodniu logując się na stronie plusa w dalszym ciągu widniał dodatkowy aktywny nr tel, który miał zostać odłączony. Zaniepokoiłam się że coś może być nie tak. Ponownie skontaktowałam się z infolinią, gdzie mnie uspokojono, że może to trwać 7 dni ale roboczych więc jeszcze jest czas i że na pewno otrzymam smsa jak tylko umowa zostanie anulowana jak i zostanie wystawiona FV korygująca. Mimo wszystko postanowiłam skontaktować się z biurem obsługi po raz kolejny lecz droga mailową. Wysłałam zapytanie kiedy umowa zostanie anulowana, czy przesyłka w ogóle dotarła oraz dokładnie opisałam całe zdarzenie. Tego samego dnia uzyskałam podziękowanie za złożone pytanie i prośbę o uzupełnienie danych w celu identyfikacji. Odpisałam podając dane oraz podając PLUS kol. przyszła kolejna odpowiedź że najszybciej jak to będzie możliwe uzyskam odpowiedź. Po tygodniu ciszy ponownie wysłałam zapytanie mailowe do tej samej osoby. Tym razem uzyskałam odpowiedź "W odpowiedzi na korespondencję uprzejmie wyjaśniam, że konsultanci obsługujący korespondencję e-mail nie zajmują się rozpatrywaniem pism reklamacyjnych" Zdziwiła mnie ta odpowiedź tym bardziej, że wcześniej zostałam poinformowana, że w najbliższym czasie uzyskam odpowiedź na złożone pytanie. Skontaktowałam się ponownie z infolinią. Ponownie zapytałam się kiedy umowa zostanie anulowana, czy przesyłka dotarła ponieważ zaczynam się niepokoić. Tym razem otrzymałam odpowiedź, że tego typu procedura trwa 14 dni roboczych więc jest jeszcze czas. Strasznie jestem zdegustowana tą całą sytuacją, myślę że czas pokaże jak się ona rozwiąże bo nie mam już ochoty kontaktować się z infolinią.