Opinia użytkownika: Agata_450
Dotycząca firmy: Quazi
Treść opinii: Dokonując reklamacji torebki zakupionej 19 marca b.r. pani sprzedawczyni poinformowała mnie, iż wg. procedury reklamacyjnej torebka może zostać naprawiona - jeżeli istnieje taka możliwość, wymieniona na inną sztukę lub inny produkt z oferty sklepu. Nie wyraziłam zgody na naprawę, ponieważ jej wadą były rozklejające się i pękające "uszy". Okres czekania na reklamację przedłużył się z powodu świąt wielkanocnych do 6 kwietnia. Reklamacja została uznana, ostatecznie wymieniłam torebkę na buty, jednakże wypełnienie wszelkich dokumentów reklamacyjnych oznaczało wypełnienie dwóch formularzy i dodatkowe podpisanie rachunku - jest to znaczny minus organizacyjny niepotrzebnie wydłużający czas obsługi. Obsługa sklepu była niezwykle miła i zainteresowana klientem. niekomfortowe natomisat okazują się procedury ustalone przez firmę w zakresie reklamacji. identyczny model torebki znajdował się na półce sklepowej, jednakże widać na nim było początki takiej samej usterki- pomiomo zwrócenia uwagi personelowi na niniejszą wadę torebka pozostała na półce - moim zdaniem powinna być wycofana ze sprzedaży