Opinia użytkownika: Maria_186
Dotycząca firmy: Cefarm
Treść opinii: Ponieważ rozchorował się mój psiak ,zmuszona byłam udać się do apteki po lekarstwo, które wypisał mi lekarz na receptę. Najbliższą apteką jest ta należąca do sieci Cefarm. Położona jest w głębi osiedla w pobliżu supersamu, poczty, kwiaciarni, piekarni itd. Ot dobry punkt na handel, zwłaszcza że konkurencja jest jakieś 3-4 przystanki autobusowe. Apteka z daleka kusi dużym, dobrze widocznym szyldem, wnętrze jest niezbyt przestronne, ale dobrze oświetlone. Do obsługi klienta przewidziano 3 stanowiska, z czego najwyżej dwa są otwarte (zwłaszcza popołudniami, gdy ruch się nasila), personel jest uprzejmy i kompetentny. Wewnątrz dla strudzonych klientów stoi stolik z dwoma krzesełkami, obok zbiornika z wodą - brak tylko kubeczków, o które trzeba poprosić. W ostatnich czasach zniknął pojemnik na przeterminowane leki, ale obsługa nie robi problemów, zawsze je ode mnie odbiera. Jeśli chodzi o asortyment oprócz farmaceutyków jest też poważna oferta kosmetyków zarówno polskich jak i francuskich. W przypadku braku jakiejś pozycji, pada propozycja sprowadzenia specyfiku już na następny dzień. Ceny są przystępne, choć brak programu lojalnościowego ot choćby dla seniorów. Sporo tych plusów, ale są dwie irytujące sprawy. Obsługa zawsze sugeruje kupno większego opakowania, poufale podpowiadając, że będzie taniej. Niestety nigdy nie usłyszałam propozycji tańszego zamiennika. Czyżby chodzi tu jedynie o wysokość obrotów?