Opinia użytkownika: plaszczka
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: W sklepie będącym częścią całej sieci, ulokowanym w największym w mieście centrum handlowym należy spodziewać się przede wszystkim nienagannej ekspozycji i profesjonalnej obsługi. O ile gusta bywają różne, kwestie oceny nowej kolekcji należy pozostawić pojedynczym klientom. Chociaż bez wątpienia na odbiór całego sklepu ma wpływ, jak nowa kolekcja wyeksponowana została względem starej. Jeśli chodzi o względy wystroju i dekoracji, Reserved w Galerii Copernicus ma spore pole do popisu. Głównie ze względu na bardzo dużą przestrzeń, jaką dysponuje. Zastosowanie bieli i postawienie na bardzo otwarte przestrzenie (praktycznie pozbawione ścian wnętrze) otwierają cały sklep i bardzo optycznie ułatwiają poruszanie się w nim. Ciuchy wystawione są w grupkach, na klasycznych białych podestach. Taki zabieg bez wątpienia pomaga zlokalizować szukane produkty szybciej. Poza tym, do obsługi Reserved wydaje się być oddelegowana dokładnie taka ilość pracowników, jaka jest potrzebna. W efekcie na sali kręcą się maksymalnie dwie, trzy osoby, podczas gdy przy kasie wystarczą dwie. Niemniej, Reserved zdaje się stawiać na pracowników nieco starszych, przez co w moich oczach uniknął wrażenia, że zatrudnia tylko takie osoby, których młody wygląd ma w jasny sposób poprawiać wizualność sklepu. Nie ma też problemu ze zlokalizowaniem ceny, która na metkach Reserved zawsze jest wydrukowana jeszcze według fabrycznych wytycznych. Przyznać też trzeba obiektywnie, że średnia wieku kupujących w Reserved jest większa niż chociaż w konkurencyjnym H&M, co również sprawia, że w sklepie tym tłok jest mniejszy a ludzie przeważnie nie potrzebują pomocy sprzedawców przy dokonywaniu wyborów.