Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Pizza Hut
Treść opinii: W godzinach popołudniowych wybrałam się do restauracji Pizza Hut, zlokalizowanej w galerii handlowej " Promenada". Z uwagi na dużą liczbę klientów, czekałam kilka minut na stolik. Posadzono mnie przy 4 -osobowym, co wydało mi się marnotrawstwem miejsca, gdyż były wolne 2- osobowe - niestety tempo sprzątania nie było wystarczające - ja także usiadłam, podobnie jak inni wchodzący, przy cudzych resztkach jedzenia, które po minucie sprzątnięto. Czekałam na realizację prostego zamówienia ( mała pizza z 2 składnikami) ponad 30 minut. Gdyby nie perspektywa późnego odjazdu pociągu oraz zabrana w podróż książka, z pewnością zrezygnowałabym. po 15 minutach kelnerka przyniosła napój, jednak odeszła tak szybko, że nie zdążyłam spytać o to , czy dodatki do pizzy są płatne. Wreszcie otrzymałam, ale - zamiast małej - dużą pizzę.Kelnerka wyjaśniła, że cyt. " Małe ciasta nam się skończyły" oraz ,że dodatki w postaci sosu są dodatkowo płatne. Gdyby pozwoliła mi o to spytać wcześniej, poprosiłabym o przyniesienie sosu. Wizja oczekiwania na spodeczek z sosem kolejnych 15 - 20 minut przeraziła mnie, więc, jako że byłam głodna, zaczęłam jeść, zastanawiając się,jak zmienione zamówienie zostanie ujęte w rachunku. Ostatecznie rachunek dotyczył mojego zamówienia - czyli małej pizzy. Jednak przeraził mnie czas oczekiwania na potrawę sporządzaną z półproduktów, proponowanie klientom nieposprzątanych, brudnych stolików i niedostateczne informacje ze strony personelu. Gdybym została poinformowana, że moje zamówienie jest niemożliwe do zrealizowania, być może zrezygnowałabym z usługi, bądź poprosiła o inne danie, z dostępnych składników.