Opinia użytkownika: plaszczka
Dotycząca firmy: Cinema City
Treść opinii: Dzień wcześniej kupiłem trzy bilety ulgowe na piątkowy seans. Niestety, następnego dnia okazało się, że potrzebować będę tylko dwóch. A zatem, doskonała okazja do sprawdzenia jakości obsługi toruńskiego Cinema-City. Na sam początek zdecydowałem się zadzwonić, aby wypytać o szczegóły zanim ruszę do kina. Pierwszy telefon niestety nie został odebrany, mimo że czekałem na linii bardzo długo. Po chwili spróbowałem połączyć się drugi raz, tym razem odebrała młoda dziewczyna. Przedstawiła się uprzejmie i zapytała, jak może pomóc. Po przedstawieniu jej swojego problemu, poinformowała mnie bez chwili namysłu, że zwrot biletu jest oczywiście jak najbardziej możliwy, ale pod warunkiem, że posiadam paragon. Dopytałem o szczegóły zwrotu biletu i wkrótce pojechałem do kina. Ze względu na wczesną godzinę oraz fakt, że przy każdej kasie znajdował się sprzedawca, szybko dotarłem do pracownika. Był to chłopak, jednak potwierdził on bez chwili wahania wersję, którą usłyszałem wcześniej. Inni pracownicy, również zajęci swoimi sprawami, prezentowali się profesjonalnie, ubrani w standardowe firmowe ubrania, nad wszystkim czuwał menadżer krzątający się za plecami kasjerów. Szybko oddałem swój bilet razem z paragonem i najdalej po dwóch minutach i pokwitowaniu otrzymałem całą gotówkę z powrotem. Dalej na sali, gdzie sprzedają pop-corn, napoje, a poczekać na film można na wygodnych kanapach, panował przyjemny półmrok, z głośników leciała bardzo dobra nienatrętna muzyka. Obsługa kina profesjonalnie obsłużyła mnie także podczas zakupu suchych przekąsek. Jakość i czystość toalety także nie pozostawia nic więcej do życzenia - wszystko utrzymane na najwyższym poziomie. W efekcie, podróż do kina, załatwianie tam spraw, a następnie czekanie na film, upłynęły w bardzo miłej atmosferze. Jedynie ceny wydają się być aspektem, który wizytę w Cinema-City psuje. Niemniej, ciężko pozbyć się wrażenia, że wysokie ceny przekładają się tu również na wysoką jakość.