Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Miałam do czynienia z pracownikami Millenium Banku w różnych placówkach przy okazji zakłądania lokaty. Niestety moje opinie co do kompetencji i zachowania obsługi są bardzo zróżnicowane. Wyrażając chęć zakupu produktu czyli lokaty w róznych placówkach otrzymywałam różne, wykluczające się informacje. W trakcie trwania lokaty Millenium bank zmienił cennik dotyczący opłat za prowadzenie konta dla danych lokat o czym nie zostałam poinformowana w żaden możliwy sposób. Bank twierdził, że wysłał do mnie list, natomiast w żaden sposób nie była w stanie tego udowodnić i zasłaniał się niekompetencją Poczty Polskiej. Gdy okres lokaty dobiegł końca miałam problemy z zamknięciem rachunku, co mogłoby trwać zaledwie kilka minut jednak wielokrotnie zniechęcana do tej decyzji przez obsługę banku oraz odsyłana z powodu braku gotówki w kasie do wypłacenia musiałam odbyć kilka wizyt.