Opinia użytkownika: Marko
Dotycząca firmy: mFinanse
Treść opinii: Obserwacja dotyczy założenia internetowego konta bankowego. Podstawową rzeczą jest przekaz informacji dotyczący samego funkcjonowania interesującego nas konta. W ofercie tego banku znajdziemy wszystko, czego chcemy się dowiedzieć. Po wejściu na stronę internetową mBanku, wszystkie zakładki i odnośniki do interesujących nas kwestii są dostępne i widoczne. Nie trzeba dużo szukać, żeby się dowiedzieć potrzebnych informacji. Szukając odpowiedniego dla mnie konta, odwiedzałem różne strony porównujące opłaty i prowizje wielu banków i daję zdecydowany PLUS dla mBanku za nieukrywanie ewentualnych prowizji czy opłat. Często w reklamach bankowych są hasła: konto za darmo!! Ale potem się okazuje, że to przysłowiowe darmo tyczy się tylko samego założenia konta, a za prowadzenie, przelewy, bądź obsługę kart płatniczych ponosimy dodatkowe koszty. W ofercie, która mnie interesowała wszystko było widoczne i podane szczegółowo, lub były stosowne odnośniki, dające możliwość sprawdzenia poszczególnych operacji bankowych. Oczywiście jak wszędzie w dzisiejszych czasach, gdzieś znajdzie się COŚ napisane drobnym drukiem, ale wystarczy chwilkę przysiąść i wszystko przeczytać, żeby nie było niedomówień. Samo założenie konta jest sprawą prostą i niezbyt skomplikowaną: w kilka minut wypełniamy odpowiedni na stronie banku formularz, oczywiście na naszym komputerze i wysyłamy przez internet. Musimy też, w późniejszym terminie, osobiście podpisać umowę i mamy w tym celu dwie możliwości: zamówić dostarczenie umowy przez kuriera do domu, lub stawić się w wyznaczonej placówce najbliżej miejsca zamieszkania. Po weryfikacji danych, już na następny dzień – przynajmniej tak było w moim przypadku – otrzymujemy mailem potwierdzenie o możliwości podpisania umowy. A dodatkowo, z wybranej w moim przypadku placówki, otrzymałem telefon z potwierdzeniem. Placówka, do której się udałem, mieści się w Centrum Handlowym, więc spokojnie w popołudniowych godzinach, mogłem znaleźć kilka minut, żeby podpisać i odebrać umowę. Ponieważ jest to bank internetowy, nie można spodziewać się wielkiego biura obsługi, z dużą ilością okienek, ale miejsce jest dobrze oznaczone, w kolorach tego banku i widoczne z daleka, a ponieważ nie spędzimy tam dużo czasu, więc krzesła, biurko i kompetentna osoba przy komputerze to wszystko czego przez tych kilka minut potrzeba. Gdy przyszedłem obsługiwana była jakaś osoba, ale po zadanym pytaniu dostałem informację ile będę musiał poczekać, co pozwoliło mi przy okazji zajrzeć do sklepów w tym Centrum Handlowym. Przedstawiciel banku ubrany schludnie w garnitur, z uprzejmym podejściem do klienta, na dodatkowe ewentualne pytania odpowiadał bez kłopotu. Przy podpisywaniu umowy cierpliwie czekał, aż ją sprawdzę. Zostałem również poinformowany o otrzymaniu karty do bankomatu listownie w przeciągu kilku dni, co faktycznie nie trwało dłużej. Podsumowując: szybko, sprawnie, bez niedomówień. Polecam.