Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: OBI

Treść opinii: W DZIALE ELEKTRONIKI OBSLUGA NIE BYLA ZAINTERESOWANA KLIENTEM MIMO KILKAKROTNEGO PONOWIENIA PROŚBY O POMOC W SPRAWIE ŻARÓWEK. OBSŁUGA SOBIE NIE PRZESZKADZAŁA TYLKO OPIERAJĄC SIĘ A MOŻE NAWET JUŻ "LEŻĄC" NA DYWANACH NIE NA SWOIM DZIALE OPOWIADALI SOBIE HISTORIE Z ŻYCIA WZIĘTE. SYTUACJI ROZDRAŻNIŁA NIE TYLKO MOJĄ OSOBĘ ALE RÓWNIEŻ ILEŚ OSÓB KTÓRE RÓWNIEŻ POTRZEBOWAŁY POMOCY, RADY WŁAŚNIE NA DZIALE ELEKTRONIKI. PO PEWNYM CZASIE PANI PODESZŁA NIE MOGĘ POWIEDZIEĆ BO UDZIELIŁA ODPOWIEDZI BEZ ŻADNEGO PROBLEMU JEJ WIEDZA BYŁA ODPOWIEDNIA DO RZECZY KTÓRE NABYWAŁAM W DANYM MOMENCIE. SPOSÓB PODEJŚCIA DO KLIENTA - ŻENADA