Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: mBank ma bardzo przejrzysty system internetowy i wręcz intuicyjny panel klienta. Dużo łatwiej jest się w nim poruszać niż np. w serwisie internetowym Banku Zachodniego WBK. Problemy zaczynają się, kiedy trzeba się skontaktować z bankiem telefonicznie, za pośrednictwem infolinii. Przypomnienie sobie hasła dostępowego, rzadko używanego, a bez którego nic się nie zrobi. Rozmowa trwa długo i sporo kosztuje. Uważam też, iż operacje wewnątrz banku powinny być bezpłatne (mam 2 konta: firmowe i prywatne) a przelewając środki z jednego konta na drugie oba w mBank musze za to płacić. Fatalne jest również to, że tylko w bankomatach BZ WBK można wypłacać bez prowizji i to jedynie z karty od konta prywatnego. Niepowala również zbyt mała ilośc bankomatów, szczególnie w mniejszych miastach.