Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: W sobotę odwiedziłem sklep Castorama w Żorach. Podjechałem na parking gdzie zaparkowałem samochód. W dniu dzisiejszym pomimo dużych opadów deszczu na parkingu było dużo samochodów. Udałem się do środka do działu z tapetami. Chciałem zakupić folię, ale na półce była cała rolka więc zabrałem ze sobą towar i szukałem pracownika który „przytnie” kawałek na jakim mi zależało. Podszedłem do pracownika i zapytałem czy ktoś może mi pomóc. Pracownik poprosił kolegę, który od razu podszedł do mnie i przyciął folie według mojego życzenia a następnie wydał towar i podziękował za zakup. Udałem się do kasy. W czasie mojej wizyty w sklepie były otwarte trzy kasy jednak udało mi się w miarę szybko zostać przywitanym przez kasjera, który następnie skasował towar, wydał zgodną resztę i zaprosił do ponownej wizyty. W sklepie jest wielu widocznych pracowników co w takich sklepach jest rzadkością . Pracownicy bardzo chętnie udzielają odpowiedzi na pytania klientów a proces obsługi klienta jest bardzo sprawny.