Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Chciałam wpłacić pieniądze do wpłatomatu, ale niestety był nieczynny. Podeszłam więc do Sali, gdzie pracownicy, pracujący w banku udzielają informacji przy okienko, bądź dokonują różnych transakcji. Za okienkiem siedziała miła, elegancko ubrana starsza Pani, która z uśmiechem na twarzy, zapytała w czym może pomóc. Zapytałam, czy jest to możliwe abym mogła w tym okienku, tak samo jak we wpłato macie, wpłacić pieniądze na konto. Oczywiście była taka możliwość. Żeby uniknąć opłaty, pieniądze wpłacić musiałam na konto oszczędzające OKO, a następnie z tego konta przelać sobie już na główne konto- Direct- co można zrealizować nawet w domu on-line. Poproszono mnie o dowód osobisty, a następnie przekazałam Pani w okienku Kotówkę, która miała się znaleźć na moim koncie. Poproszono mnie jeszcze o podpis na potwierdzeniu wpłaty i szybko i sprawnie pieniądze wpłacone już widniały na moim koncie. Dodatkowo zaproponowano mi pożyczkę, z bardzo atrakcyjna propozycją spłaty, za co w tym czasie podziękowałam i udałam się do wyjścia, dziękując również za szybka i sprawna usługę.