Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Wybrałam się do sklepu aby złożyć reklamacje butów zakupionych w kolekcji zimowej. Najpierw długo naczekałam się przy kasie, aż któraś z pracownic w ogóle do mnie podejdzie. Oddając buty wraz z rachunkiem, Pani wypełniała kwestionariusz na komputerze. Poprosiłam aby dodała kilka uwag, która chciałabym dodać. Powiedziałam co Pani ma wpisać ale Pani prosiła o przedyktowanie. Po podyktowaniu uwag, przyszło cale pismo wydrukować. Okazało się, że całe podanie o reklamacje zostało wydrukować prócz podyktowanych przeze mnie uwag, co było bardzo ważne. Pani przeprosiła i poprosiła o ponowne przedyktowanie. Przy drugim razie wydrukowanie, ważnych informacji komputer nie wydrukował. Zaistniała nerwowa sytuacja, a przy tym wiele nieprzyjemnych min, które towarzyszyły pracowniczce, która wykonywała tylko swoje zadanie służbowe, co nie było miłe w widoku. W konsekwencji Pani stwierdziła, że uwag nie wydrukuje więc ich nie dołączy do reklamacji. Na to z oburzeniem nie zgodziłam się. W konsekwencji Pani wręczyła mi długopis i kazała samemu ręcznie uwagi wypisać na kartce, którą ona dołączy. Jednym słowem, Pani tej nie chciało się, a mnie zależało. Reasumując bardzo leniwa obsługa klienta, a przy tym pełna niemiłych grymasów na twarzy pracowników.