Opinia użytkownika: Łukasz_956
Dotycząca firmy: Soprano
Treść opinii: Ostatnio odwiedziłem restauracje Soprano w Sanoku. Często jestem gościem tego lokalu ze względu na jego ofertę, cenę oraz panujący klimat. W środku znajdowało się kilku klientów, usiadłem przy stoliku i czekałem na kelnerkę, aby złożyć zamówienie. Mijały minuty a obsługi nie było widać, więc postanowiłem podejść do kasy i upomnieć się o własne obsłużenie. Jednak kelnerka najwidoczniej miała inne zajęcia, usiadłem i cierpliwie czekałem. Mój stolik znajdował się przy barze lecz z drugiej strony, od niedawna otwartej. Po około 15 minutach doczekałem się zapracowanej kelnerki, która przepraszała za swoje zachowanie i przyjęła moje zamówienie. Soprano wprowadzając taką wygodę dla gości jak obsługa przy stoliku powinna postarać się o to aby pracownicy mięli oko na wszystkich gości i w miarę możliwości obsługiwali ich w jak najkrótszym czasie. Jedna kelnerka jak na taką dużą restaurację mogła by wystarczyć na dni które są tzw "martwe". Tydzień świąteczny jest czasem nadmiernego ruchu w tego typu obiektach i powinno zatrudniać się większą ilość pracowników.