Opinia użytkownika: Magdalena_89
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Po wejściu do placówki bez problemu można odnaleźć ulotki. Ulotki uporządkowane tematycznie, powkładane w pojemniki przeznaczone do tego celu. Ulotki usytuowane przy wejściu tak aby każdy klient miał do nich dostęp i w pierwszej kolejności zwracał na nie uwagę. Zainteresowanie klientem pojawiło się po około 1 minucie. Stanowisko pracy było czyste, bez zbędnych dokumentów. Strój pracownika był schludny, odpowiedni do wykonywanej pracy. Rozmowę zagajał klient, pracownik nie wykazał inicjatywy. Na zadane pytania pracownik odpowiedział rzetelnie i wyczerpująco. Ze swojej strony zaoferował rachunek otwierany przez Internet oraz lokatę anty belkową. Brak sprzedaży wiązanej. Brak podsumowania rozmowy. Na koniec rozmowy pracownik przekazał 2 ulotki i wizytówkę z danymi kontaktowymi.