Opinia użytkownika: Katarzyna_1972
Dotycząca firmy: Wrangler
Treść opinii: Obserwacja dotyczy wymiany spodni reklamowanych jako zakup na sale. Zgodnie z procedurą przyjętą w sklepie reklamowałam spodnie, będące w promocji. Reklamacja została rozpatrzona w ciągu 2 tygodni, a więc jest to normalny czas na załatwienie sprawy. Po zgłoszeniu się po reklamowany towar zostałam poinformowana, że uwzględniono moją reklamację i towar zostanie wymieniony na dostępny na sklepie. Niestety oferta jaką dysponował sklep była stosunkowo wąska w porównaniu z dostępną w okresie sale. Z wystawionych modeli będących w przystępnej cenie (zbliżonej do reklamowanej) nie znalazłam nic zasługującego w mojej ocenie na uwagę. Pracownicy sklepu, mimo to na siłę próbowali wcisnąć mi jakiś towar oferując wszystkie dostępne modele. Mimo ogólnego zniechęcenia i zmęczenia całą zaistniałą sytuacją przymierzałam modele oferowane przez pracowników sklepu, niestety bez skutecznie. Żaden nie odpowiadał mi na tyle by dokonać zamiany. Jak nie fason to cena nie była niezbyt atrakcyjna. Nie mogłam pozwolić sobie w zaistniałej sytuacji, aby nadpłacić sporą kwotę tylko po to, by zakończyć transakcję pomyślnie dla sklepu. Wyraziłam swoją niechęć wyboru innego modelu i czekałam na decyzję pracowników, którzy zastanawiali się m.in. czy nie skierować mnie do innego sklepu. Ostatecznie dopełniłam wszelkich formalności, po czym otrzymałam zwrot równowartości zakupionego towaru. Podsumowując – transakcja zakończyła się dla mnie pomyślnie, choć czas jej trwania był nieco za długi i wymagał ode mnie wiele cierpliwości. Uważam jednak, że w takiej sytuacji pracownicy powinni podejmować decyzje nieco szybciej, nie narażając klienta na dodatkowe konsekwencje.