Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Weszłam do sklepu z zamiarem zakupu dla córki spodni jeansowych. Przeszłyśmy przez cały sklep niestety nikt się nami nie zainteresował. Same wyszukałyśmy regału ze spodniami dostosowanymi do wieku córki, szczęśliwie złożyło się,że akurat było kilka egzemplarzy z tzw końcówek kolekcji i były o połowę tańsze od ceny podstawowej. Córka przymierzyła spodnie.....pomiędzy regałami bo w kolejkach do przymierzalni spędziłybyśmy co najmniej pół godziny. Spodnie były OK podeszłyśmy do kasy. Pani kasjerka poinformowała nas, że pomimo przeceny na spodnie jest gwarancja więc trzeba zachowac paragon. Skorzystam jeszcze z usług tego sklepu ale warto byłoby wykazywać zainteresowanie klientem pewnie wzrosła by sprzedaż