Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Helios
Treść opinii: Piątek jest tym dniem tygodnia, w którym zazwyczaj relaksuję się po długim i ciężkim tygodniu pracy. W tym celu wraz z żoną wybrałem się do kina na film "Wyspa tajemnic". Bilet zarezerwowałem dzień wcześniej w związku z tym nie musiałem się martwić czy będą wolne jakieś atrakcyjne miejsca. Rezerwacja za pośrednictwem internetu to bardzo dobre rozwiązanie dla osób, które lubią wcześniej zaplanować sobie czas. Odebrałem bilety w kasie 10 minut przed seansem, wówczas to na ekranie kasy ujrzałem, że film ten nie cieszy się dużym zainteresowaniem. Zajęte były tylko dwa ostatnie rzędy. Po zajęciu wyznaczonych miejsc spojrzałem na zegarek, do rozpoczęcia projekcji pozostało 5 minut. Nagle przestała grać muzyka, która do tej pory umilała czas kinomanom. Po 10 minutach, na ekranie pojawiły się pierwsze reklamy puszczane zazwyczaj przed każdym filmem. Po 3 minutach znowu wszystko ucichło. Po następnych 5 minutach wreszcie na ekranie pojawił się film. Projekcja rozpoczęła się z 13 minutowym poślizgiem. Poniekąd się cieszę że nie musiałem oglądać tych bardzo głośnych zazwyczaj reklam. Jednak uważam, że taki incydent nie powinien mieć miejsca, a jak już się to wydarzyło to przynajmniej ktoś z obsługi powinien widzów poinformować o przyczynie opóźnienia. A tak powstało zamieszanie, widzowie spoglądali na siebie pytającym wyrokiem. Opisywane kino mieści się w kompleksie handlowym "Pogoria" w centrum Dąbrowy Górniczej. W kinie tym znajduje się 5 sal w tym jedna o imponujących rozmiarach, w których przeważnie wyświetlane są silny w technice 3D.