Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Personel wogóle nie interesuje się klientem. Zapytani np. o kredyty studenckie nie potrafią udzielić konkretnych informacji. Bardzo niemili w stosunku do klienta, zwłaszcza personel obsługujący kredyty. Wygląd personelu nie budzi zaufania, w niektórych przypadkach wręcz odstrasza klienta. Bank ma nieciekawą oferte. Co do organizacji to jeden wielki bałagan. Personel dzwoni do klienta w ostatnim dniu, aby podpisać umowę, tzn. np jeśli chodzi o kredyty studenckie- w dniu kiedy ostatecznie musi dokonać przelewów. W umowach są błędy, np. dotyczące adresów. Nie są one zauważane przez bank, tylko klientów. Na obsługe czeka się bardzo długo. A i ona sama jest także długa. Pierwsze wrażenie do banku po wejściu pozytywne (stare budownictw), ale po zagłębieniu się w jego pomieszczenia- duży minus. Winda często nie działa, brak informacji o awarii oraz gdy klient przy niej czeka brak też zainteresowania personelu i informacji z ich strony o awarii. Na piętrze bardzo niemiło, tzn. kolorystyka raczej przytłacza, ściany gdzieniegdzie poobdzierane, brudno.